reklama

Čo ma irituje a pritom vie tak nepríčetne pobaviť

Na ľuďoch , ktorých poväčšinou ale vôbec nepoznám(našťastie) Budem špecifickejšia, cieľovou skupinou sú muži, často slobodní , vo veku od (dajme tomu) 22 rokov do 100 , navštevujúci nemenovaný slovenský internetový chat portál ( toť bližšie k skúmanej demografickej vzorke)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Darmo, dlhá chvíľa na človeka latentne sadne, no nedá mi to nezapnúť ten ruský kalkulátor, takzvaný počítač..samozrejme, všetko len v rámci sociologického výskumu, ako inak)

No ale dobre, prechádzam od obkľuky k subjektu..

Jedného pekného dňa som jedným očkom nazrela do albumu istého používateľa, že reku čakám dáke ohurujúce fotos a tam ,no čuduj sa svete nebol to pinďúr, ale fotky obývačky, gauča, kúpeľne, dobre že nie celé bytové jadro a splachovací aparát (ten našťastie absentoval), tak mi v hlave skrsla otázka, či už na toto sa balia dnešné dievčence, takzvané zlatokopky materialističné s prevládajúcou špecializáciou na byty, domy, haciendy,sprchové kúty, zlaté kľučky a centrálne vykurovanie... (Otázka to bola básnická)

Kategória "Fotenie s autom" (pri aute) , respektíve "Jump Into My Car" pozeri .Je to síce pekné, že muž je majiteľom motorového vozidla, ale znova, záujmovou skupinou sú zlatokopky špecializované na motorové vozidlá, pohybujúce sa v istej nemenovanej cenovej hladine.
Ok, beriem, muži sú pyšní na svoje vozy, niekedy viac jak na frajerkine kozy a neberiem im to , že sa sem-tam so svojím tátošom odfotia , skôr som mala na mysli fotoseriál s názvom " Ja a moja kára", "Kámo, to je moje fáro", "Pozri akú mám super metalízu", "Bol som v umývačke"...
Ale to je ešte slabý odvar oproti tomu, keď je človek (žena) nútený obdivne sa pozerať na súčasti motora a obal z brzdovej kvapaliny.
Podkategóriou sú takzvaní Fake Owners of the Motor Vehicle - ich finta spočíva v tom, že si napomádujú vlasy a fotia sa pri úplne cudzom objekte (aute), niekedy, čo čert a zlatokopka nechce, je to auto kamaráta (veľmi dobrého) a v zlatokopke sa podarí nabudiť dojem, že bude hýčkaná a parkrát sa tým "fárom" prevezie.

No ale áno, možno zo mňa srší a vraví len čistá závisť, kedže nemám ani vodičák...

Od hmotných statkov mierim k fyzičnu ...áno , presne! Fotky prirodzenia (sem-tam neprirodzenia)
Asi nikdy nepochopím mužský svet tých, čo chcú mať svojho vtáka (áno vyjadrujem sa expresívne) neustále meraného, obdivovaného, hodnoteného a lichoteného. Ale zas možno je to len akási predpríprava budúcej potencionálnej adeptky na varenie, žehlenie a pranie . Pastvou na oči by som to mnohokrát nenazvala. Ale nájdime v tom pozitívum- dievčatá, ženy túžiace po láske, tak mnohokrát predídu nepríjemnému prekvapeniu v podobe vtáčika letáčika alebo úplného opaku (ale skôr to prvé ako druhé)..

Od fyzična k duchovnu :

Kolónky typu : (a príklady odpovedí)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


1) môj vzťah k láske- odpoveď : nie je nič lepšie ako romantická láska, bez lásky som prázdny, láska je všeliek, len láska nás spasí......


2) sex : sex môžem mať len s niekým koho milujem


3) deti: chcem mať veľa detičiek, mám ich nesmierne rád


4) zvieratá a príroda: mám veľmi kladný vzťah k zvieratkám a rád zájdem do prírody. teším sa z toho a najmä keď svieti slniečko sa teším.


5) môj partner by mal byť: bohatý duchom, na vzhľade nezáleží.

Tak pozor , tu sa vo väčšine prípadov jedná o citového balamutiča , ktorý svoju obeť ( nejedná sa o zlatokopku, ALE ) dievča vo veku 15-17 (ale je to individuálne), ženu po rozvode, ženu v prechode, ženu sklamanú láskou , keď nevedomky naletela podobnému citovému balamutičovi nedodržiavajúc pravidlo pravej nohy " Do tej istej rieky nevstúpiš dvakrát", ženu , ktorá žije vo svojom svete plnom romantickej lásky na motív Rosamundy Pilčerovej.A tento citový balamutič pod rúškom dokonalého citovo založeného stvorenia láka nevedomú úžívateľku internetu do svojich osídiel.

Hmm raz bolo dokonca v telke (normálne že real life situácia) , že istý muž na pokeci chodil asi s desiatimi (ak nie viac) ženami, ktoré si tam nabaláchal a potom ich obral o majetok a finančné prostriedky.Komplicom mu vraj bola jeho priateľka, ktorá bola mozgom operácie. A tu sa nám vynára otázka mužská , či je za všetkým zlom žena. Odpoveď je nie, žena je za všetkým dobrom.

Vtipné mi príde aj to, keď má týpek v profile dobre že nie evanjelium podľa Jána vypísané a potom už len vidíš ako bliká v miestnosti Sexzoznamka. Veď chcel až po svadbe...

Čo z duše neznášam, je neovládanie pravopisu šiestej triedy základnej školy. I sám Bernolák by sa v hrobe obrátil. Ale o mŕtvych len s úctou. Ďakujeme ti, Anton Bernolák, za to, že si dal našej reči tvar a za isté percento ľúdi, ktorí ovládajú tvaroslovie.

Bejby talk : juchú juchú, bliká žltá obáločka s nápisom Rýchla pošta , žena užívateľka korešpondentka šípi nejakého inteligenta..A tu bum..." Ahojček mojenko , plečo máš takú smutnučkú fotečku, čo robkáš? pjosím odpiskaj mi, budem šťastnučký"
bleeeeee, nie je nič horšie ako muž- decko vyjadrujúci sa týmto štýlom.

No ale zas len čisto individuálne...ako komu čo vyhovuje.

Veronika Valášková

Veronika Valášková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cynizmus je vlastnosť, ktorú nám dáva sám život. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu